Організація централізованого збору та обробки звернень громадян та суб’єктів господарювання про збої в роботі систем комунального господарства, обслуговування громадян та звернень щодо вдосконалення роботи служб міста та благоустрою міста.

Автоматичне інформування про звернення, що надійшли, відповідальних виконавців.

Прозоре інформування про хід розгляду звернень та виконання робіт автора звернення та, у разі публічного звернення, широкого кола зацікавлених осіб.

Приклад роботи системи можна переглянути на сайті: http://chervonograd.cityonline.com.ua/uk/map або завантаживши презентацію.

Програма може використовуватись:

  • персоналом центрального диспетчерського пункту міста (за наявності),
  • персоналом диспетчерських пунктів підприємств комунального господарства,
  • персоналом виконкомів,
  • іншими виконавцями заявок,
  • широким колом мешканців міста та ЗМІ.

Основні можливості системи

Перегляд даних заявок на карті

  • На карті міста можна переглянути загальні дані заявки.
  • Конфіденційна інформація та персональні дані заявника доступні для перегляду лише авторизованому персоналу.

Перегляд протоколу обробки звернення

  • Для уповноваженого персоналу та заявника доступний перегляд протоколу обробки звернення.
  • Протокол містить відомості про кожний етап виконання заявки та відповідального виконавця (співвиконавців).
  • Передбачена можливість сповіщення заявника та співвиконавця про заявки та стан їх виконання по електронній пошті.

Вікно пошуку заявок

  • Диспетчер може здійснювати пошук заявок по будь-якій комбінації параметрів та статусу за довільний період.

Друк результатів пошуку

  • Перелік заявок відображений на екрані або отриманий за результатами пошуку можна друкувати.

Єдина диспетчерська система міста – сучасний та гнучкий комплекс, що дозволяє адаптовувати його до потреб та особливостей конкретного міста.

Функції системи

Відповідно до рівня доступу (мешканець, диспетчер, виконавець, інспектор з якості тощо) користувачеві доступні наступні функції:

  • Розміщення заявки
  • Отримання повідомлень про нові заявки відповідно до рівня доступу та ступеня важливості
  • Перевірка та підтвердження заявки
  • Визначення географічного положення нової заявки на мапі міста
  • Призначення відповідального підприємства
  • Визначення ступені важливості заявки
  • Розширений перегляд поточних заявок по підприємству
  • Розширений перегляд поточних заявок по місту
  • Загальний перегляд поточних заявок по місту
  • Перегляд доступних заявок на мапі міста
  • Редагування або розміщення інформації про виконання заявки
  • Коментування заявки
  • Пошук заявок в архіві
  • Перевірка статусу заявки (отримано/опрацьовується/у виконанні/виконано)
  • Аналіз повторюваності заявок по підприємству
  • Аналіз повторюваності заявок по місту
  • Перегляд статистичної інформації по заявкам