Система Call Center DTR призначена для автоматичного спілкування по телефону з абонентами і обміну з ними інформацією. До Call Center підключається від 1 до 8 телефонних ліній.

Система може:

– повідомляти абонентам суму їх заборгованості;
– приймати від абонентів показання приладів обліку;
– відтворювати по телефону звуковий файл з необхідною абоненту інформацією;
– з’єднувати абонента з оператором;
– передавати по телефону циркулярне повідомлення за списком абонентів.

Вихідною інформацією для роботи CallCenterDTR є список абонентів з номерами телефонів, номерами особових рахунків і сумою їх заборгованості. CallCenterDTR спілкується з абонентами двома шляхами:
дзвонить за телефонами клієнтів;
відповідає на вхідні дзвінки.
Вихідні дзвінки абонентам можуть проводитись у двох випадках:
щоб повідомити боржнику суму заборгованості (автоматичний обдзвін боржників) або
для передачі циркулярного повідомлення, наприклад про майбутні планові відключення.
При вхідному дзвінку CallCenterDTR пропонує абоненту голосове меню, наприклад:

«Доброго дня! Ви зателефонували до сервісного центру обленерго. Щоб дізнатися суму свого боргу, переведіть свій телефон у тоновий режим, натисніть 1, щоб повідомити показання лічильника, набравши їх на телефоні, натисніть 2, щоб повідомити показання лічильника голосом натисніть 3, щоб прослухати інформацію про діючі тарифи натисніть 4, щоб поговорити з представником абонентського відділу натисніть 5. Якщо Ви не можете перемкнути свій телефон у тоновий режим, зачекайте і Вам відповість оператор ».

Шаблон голосового меню з необхідними звуковими файлами входить в комплект поставки. При необхідності Користувач може самостійно організувати голосове меню під свої завдання. Це нескладно зробити, використовуючи функції програми Call Center DTR. Система працює на українській і російській мовах.

Працює на аналогових телефонних лініях з тоновим набором номера. При роботі на декількох телефонних лініях одні лінії налаштовуються для обзвону боржників, а за іншими програма відповідає на вхідні дзвінки. Якщо є тільки одна лінія, тоді цю роботу можна рознести по годинам – в денний і вечірній час відбувається обзвон, в решту часу працює Call Center.

Пристрій реалізовано на PCI платі, яка встановлюється в комп’ютер, або у вигляді USB блоку. Може працювати спільно з DTR-08-GSM яка обдзвонює мобільні телефони і розсилає СМС.

Основою CallCenterDTR плата архіватора мови DTR, що випускається нашим підприємством вже 13 років. За цей час випущено більше 1000 архіваторів мови DTR, і всі вони знаходяться в експлуатації, демонструючи практично безвідмовну роботу.

Плата DTR-05-PCI

від 5 214 грн.

1 канал – 5 214 грн.

2 канала – 6 120 грн.

4 канала – 7 932 грн.

6 каналів – 9 972 грн.

8 каналів – 12 618 грн.

Плата DTR-8-USB

від 5 442 грн.

1 канал – 5 442 грн.

2 канала – 6 570 грн.

4 канала – 8 382 грн.

 

 

Плата DTR-08-GSM

від 8 510 грн.

1 канал – 8 510 грн.
2 канала – 9 014 грн.
3 канала – 9 530 грн.