Коли буде результат по цьму питанню (Було задане у лютому):

ПИТАННЯ

При списанні матеріалу зі складу або дільніці, маємо вимикач "Матеріал замовника або за бюджетні кошти". Працювати з цим вимикачем не зручно тому, що, вимога, як привило, включає декілька матеріалів, і рідко коли буває що усі необхідні матеріли, або за бюджетні кошти, або за рахунок підприємства. Тому у такій редакції програми необхідно на одну роботу робити дві вимоги, одна включає матеріали бюджету, інша матеріали придбані за власні кошти.

Прошу перенести вимикач у діалогове вікно вибору матеріалу, для того щоб користувачі мали змогу визначити надходження матеріалу вже на стадії вибору матеріалу.

ВІДПОВІДЬ

Поставлено у чергу, працюємо над цим…

Доречі, мабуть буде краще контроль за матеріалами придбаними за бюджетні кошті (їх облік) починати вести з моменту придбання. А саме примітку "Матеріал замовника або за бюджетні кошти" ставити на документі за яким матеріал отримується, як правило такий матеріал надходить з великим списком найменувань і навіщо ставити позначку на кожному матеріалі коли можно зробити позначку на документі в ціломі. Далі необхідно подбати про те щоб цей матеріал при списанні у виробництво провівся по дифобліку з нульовою ціною.