Призначена для автоматизації ведення обліку об’єктів нерухомості (квартир) для підприємств, які займаються продажем квартир, та дозволяє прискорити пошук необхідних варіантів квартир, який задовольняє потребам покупця.
«СОФТПРОЕКТ – Нерухомість» проста у використанні.
До головних завдань програми відносяться:
– Ведення електронної бази даних квартир;
– Загальні дані по об’єкту нерухомості (внутрішній номер, адреса (район, вулиця, номер будинку та квартири), характеристики будинку (тип, кількість поверхів, який цоколь та дах, якщо ці дані необхідні ), тип квартири, планування квартири, поверх, кількість кімнат, дані про площі (загальна, житлова, кухні, сан.вузла, передпокою та кімнат), дані про сан.вузол, балкон, наявність ремонту, вартість, дані по відповідальній особі та інші);
– Додаткові дані (дані про власника, його контактна інформація, наявні документи, а саме приватизована чи ні, наявність довідки з БТІ, розмір боргу, відмітка про наявність неповнолітніх та осуджених);
– Формування вибірки по об’єктам нерухомості за заданими параметрами (наприклад: район, кількість кімнат, середній поверх та вартість), друк звітів по вибраним об’єктам нерухомості;
– Загальні дані по об’єкту нерухомості (внутрішній номер, адреса (район, вулиця, номер будинку та квартири), характеристики будинку (тип, кількість поверхів, який цоколь та дах, якщо ці дані необхідні ), тип квартири, планування квартири, поверх, кількість кімнат, дані про площі (загальна, житлова, кухні, сан.вузла, передпокою та кімнат), дані про сан.вузол, балкон, наявність ремонту, вартість, дані по відповідальній особі та інші);
– Додаткові дані (дані про власника, його контактна інформація, наявні документи, а саме приватизована чи ні, наявність довідки з БТІ, розмір боргу, відмітка про наявність неповнолітніх та осуджених);
– Формування вибірки по об’єктам нерухомості за заданими параметрами (наприклад: район, кількість кімнат, середній поверх та вартість), друк звітів по вибраним об’єктам нерухомості;
Система передбачає два варіанти роботи:
– «Менеджер» – який використовується для введення, редагування, тимчасове зняття з продажу з контролем їх терміну та видалення записів;
– «Клієнт» – для роботи з базою даних без відображення додаткових даних, які не повинен бачити покупець квартири. Ці дані відсутні також при формуванні вибірок, звітів та договорів при роботі в даному режимі.
– «Клієнт» – для роботи з базою даних без відображення додаткових даних, які не повинен бачити покупець квартири. Ці дані відсутні також при формуванні вибірок, звітів та договорів при роботі в даному режимі.