СОФТПРОЕКТ-Управління підприємством – комплексний засіб для автоматизації операційних процесів підприємства. Який може налаштовуватись під різні потреби замовника.
СОФТПРОЕКТ-Управління підприємством – це такий “організм” який складається з окремих складових частин, що можуть функціонувати як окремий програмний засіб. Такі як СОФТПРОЕКТ-Кадри, СОФТПРОЕКТ-Зарплата, СОФТПРОЕКТ-Торгівля та склад тощо та їх модулів. Тому за допомогою таких “складових” можна скомпонувати систему будь-якої складності.
СОФТПРОЕКТ-Управління підприємством може охоплювати такі процеси підприємства як:
- Управління кадрами та нарахування зарплати;
- Складський облік;
- Облік основних засобів;
- Управління замовленнями та запасами;
- Розрахунки з постачальниками;
- Розрахунки з клієнтами, формування дебіторської заборгованості;
- Робота з касою (+РРО) та банком (виписки);
- Рахунки, акти, податкові накладні;
- Ведення бухгалтерського обліку (план рахунків, головна книга тощо);
- Формування бухгалтерських відомостей та звітів;
- Формування аналітичних звітів;
- Та багато іншого.
Конфігурування можливе за індивідуальним замовленням.
Ціна визначається відповідно до конфігурації та узгодження комплектації з замовником.