СОФТПРОЕКТ-Управління підприємством – комплексний засіб для автоматизації операційних процесів підприємства. Який може налаштовуватись під різні потреби замовника.

 

СОФТПРОЕКТ-Управління підприємством – це такий “організм” який складається з окремих складових частин, що можуть функціонувати як окремий програмний засіб. Такі як СОФТПРОЕКТ-Кадри, СОФТПРОЕКТ-Зарплата, СОФТПРОЕКТ-Торгівля та склад тощо та їх модулів. Тому за допомогою таких “складових” можна скомпонувати систему будь-якої складності.

 

СОФТПРОЕКТ-Управління підприємством може охоплювати такі процеси підприємства як:

  • Управління кадрами та нарахування зарплати;
  • Складський облік;
  • Облік основних засобів;
  • Управління замовленнями та запасами;
  • Розрахунки з постачальниками;
  • Розрахунки з клієнтами, формування дебіторської заборгованості;
  • Робота з касою (+РРО) та банком (виписки);
  • Рахунки, акти, податкові накладні;
  • Ведення бухгалтерського обліку (план рахунків, головна книга тощо);
  • Формування бухгалтерських відомостей та звітів;
  • Формування аналітичних звітів;
  • Та багато іншого.

 

Конфігурування можливе за індивідуальним замовленням.

 

Ціна визначається відповідно до конфігурації та узгодження комплектації з замовником.